Onkyo HT-C5215

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Onkyo HT-C5215 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

jordy92 06-02-2010
Geschreven voor: Onkyo HT-C5215

ik ben zeer te spreken over deze home cinema set
ik had hiervoor een sony DAV-EA20 die was gewoon verouderd. het geluid was niet meer je van het er zat geen HDMI op (enigste in mijn kamer) en te weinig aansluitmogelijkheden. omdat hij toch binnen nu en een half jaar zij ik stop ermee was ik an het struinen en toen kwam de media markt BTW actie. heb heb er 60km voor gereden in de rij gestaan om de winkel in te mogen en ander half uur in de rij gestaan om af te rekenen.
MAAAR!!!!!
dan heb je ook wat
ik vind het echt een geweldige set tot nu toe er komt mooi geluid uit( als ik dat zeg moet het wel want ik ben echt een perfectionist op het gebied van elektronica)
ik ben er nog niet helemaal achter hoe alles werkt zoveel functie hij heeft. naja al met al een zeer leuke home cinema set voor geen gekke prijs vind ik

mooi geluid
veel mogelijkheden
veel aansluitingen
geen verkeerde prijs

ik raad iedereen deze zeker aan

Mark Berends 12-12-2009

Hallo,

Ik heb de HT-R518 reciever/versterker deze komen overeen met de overige in de homecinema.
Ik heb hierbij de JBL 5.1 set gekocht (niet de goedkope versie)
Het geluid uit de standaard boxen kunnen blikkerig klinken erg jammer, bij de JBL geen last van vol en warm geluid.
Even over de centerspeaker ju kunt verschillende soorten uitgangsniveau instellen, bijv. dolby pro 2, stereo, pure audio, neo 6 etc.. voor diegene die geen geluid uit de center kunnen krijgen probeer eens de neo 6 instelleing deze kun je via de afstandbediening krijgen door op "music" te klikken hierdoor veranderd het.
Mocht het allemaal niet werken kijk dan naar de aansluitingen.

Ik ben zeeer teverden over dit systeem, mede omdat deze niet vooradig was en een pioneer heb meegenomen, deze is dezelfde avond terug gegaan omdat het een te ingewikkeld apparaat was. De onkyo meteen besteld en 2 dgn later in huis. Deze werkt goed en makkelijk.

baerke 17-07-2009
Geschreven voor: Onkyo HT-C5215

Makkelijk aan te sluiten set, Mijn zoon van 9 heeft alles aangesloten. design is niet zijn sterkste kant maar geluid/prijs kwaliteit is goed. Vele aansluit mogelijkheden.

Kleingeld10 06-06-2009
Geschreven voor: Onkyo HT-C5215

Na een JVC set is dit een hele verbetering. Het geluid is vol en er is weinig vervorming als het volume wordt opgeschroefd. Hij heeft veel mogelijkheden voor geluidsweergave, zo kan je alles naar wens instellen (voor tv, cd etc.)Ook veel aansluitmogelijkheden.

Afstellen van de boxen gaat erg makkelijk via de bijgeleverde microfoon. De installatie ging sowieso erg makkelijk. Hij ziet er robuust uit, het is echter geen design-stuk (maar het gaat mij dan ook om het geluid)
Over de duurzaamheid kan ik niets zeggen, maar verwacht dat dat wel goed zit.

De dvd-speler is simpel maar speelt alles. Ook de upscaling ziet er goed uit.

Al met al zeer tevreden en het geld meer dan waard.

dirk55 05-05-2009
Geschreven voor: Onkyo HT-C5215

deze home cinemaset gisteren gekocht,ik had nog nooit een subwoofer gehad ,wat een geluid.maar wat een ingewikkeld gedoe met allerlei instellingen.
tot op heden doen de surroundspeakers de centerspeakers en de sub het ,maar de frontspeakers krijg ik niet aan de praat.
ik heb al 2 keer de boekjes door gelezen om te kijken of ik ze soms moet aktiveren ,
maar ik vind hierover niets.
ik denk dat ik beter naar de winkel terug kan gaan.
de dvdspeler kan echt alles lezen,de hdmikabel die ik er bij hebt gekocht aangesloten,en tot de conclusie gekomen dat je beter via een scart kunt kijken onze tv is n.l. niet full HD